Tuesday, December 29, 2009

I'm so happy



aritu buat entry psl jiwang2 dan masalah perut buncit. Then dpt komen dr en_me kata,
 ...
"perut muncit teww blom lagi mengandung anak mucuk.. ekeke, semoga panas hingga ke jinjang pelamin cek siti ittewww"
 ...
Hahaha!!! Btol tu!!! Kalo ngandung anak mucuk...perut aku akan nampak solid bulat dan bukan bulgy lembik2 seperti sekarang! Itu sudah bagus!!! Hahaha...

...
 



Penderitaan ibu mengandung ialah apabila perut membesar...kulit di kawasan itu bagai di tarik2!! Atau dipanggil "strech mark". Para ibu akan berasa pedih dan sakit serta gatal2. Nampaknye aku tidak akan mengalami masalah itu. Kan? Kan? Ade la jugak...tp sikit je. Ngee~

...



Nampak mcm ade kaki sebelah ngan kepala kt blakang kitorng tu ialah abang mucuk ngah tido!! Cian die.. tido kt lantai je. Hehehe... Tp itu tetap tidak menghalang kami posing2 depan cermin! =P

...

Sunday, December 27, 2009

should be thankful?


perjalanan cinta smlm dr ex-pertama ke ex-ketiga buat aku tak sedar bahawa aku harus bersyukur dgn kehidupan yg aku alami skang bersama mucuk iaitu merangkap pakwe keempat dan insyAllah yg terakhir seblom bergelar suami ku. (Harini nk buat entry jiwang karat..xsuke..xpayah baca! Hohohoho...)

...



aku patut hargai mucuk walaupon hubungan dgn mucuk ni la yg paling hebat cabarannye aku terima!!! Tuhan dah bagi apa yang terbaik untuk diri aku. Tuhan tau segalanya, and Tuhan tau bila masanya ak patot dpt bahagia, bila ak harus terima sengsara.

...



Moga jodoh kami makin kuat setiap saat.. Amin...... Abaikan peyot2 ku yg buncit itu!!! Can't help it la.. Tahan2 napas sampai biru2 muka kang. Anyway...masih dlm usaha kuruskan bdn. Cuma pasang surut je. Duk hostel susah la. Makan kena ikut makcik kafe masak ape. Nanti dh kuar dr UMP tercinta...duduk umah sewa...tahu la aku buat menu sihat.  ngee~

...

Saturday, December 26, 2009

taste of 3 years with mucuk



well...sure am happy i tell ya!!! Huhuhu..... anniversarry kitorng 11 november aritu. Lambat sket publish. Hehehe...  Hm, new year dh dekat. Ape azam anda? Azam aku? emm...emmm...malu lak nk ckp... hikhik!!! Kawin ngan mucuk buleh??? Tu azam ke ek? Impian kot. HAHAHA!!! Lempang satu!

...

Hey...everyone can dream right???

...

Tuesday, December 22, 2009

bila diri sendiri dh bosan



haihhh bosannye hari ni...mcm azab je windu kt mucuk!! kawan2 sume..cube cari mana mucuk??? hahaha..sape xnampak tu mmg buta. mood xbtoi dh mai la ni... :p

...

Friday, December 11, 2009

duit!!!


sape2 yg baca entry ni...akan mendapat RM50 tunai!!!!!! 



***tipu semata***

gelak guling2.....hahahahahaha!!!

...


Thursday, December 10, 2009

telah ditangkap!!!

Adoi!! Bdk ni mmg xreti duduk diam. tetibe...khusyuk je. ngah buat ape tuh????

...


muka xbersalah je die ek??? jom tgk die buat ape!

...


ceh!!! ngah main air dlm cawan rupenye!!! mcm la bleh berenang dlm tuh!!! Tgk bj dh lencun dh dibuatnye. Hehehe... Nasib baik ko comel. hehe.

...

from kampung


setiap kali org cak2 ke main2 ngan die ke..tepuk2 ke... bdk ni asyik sengih je!! Xreti nk ketawa lagi kot. hehehe.. Soo cute! Layan~

...


nganga luas2!!!

...




ececeh..kenyih sampai telinga! Geram!! tembam sgt! Lesung pipit di pipi...auwww!!!

...


Tuesday, December 8, 2009

view from kampung tok


masih dlm sesi practice jaga sepupu. masa ni tengahari buta. lepas ziarah umah jiran. masing2 mcm cacing kepanasan dh. Kulit aku yg putih mulus ni..(iyeke?)..dh jd gelap lak. Mcm anak org asli dh aku tgk muka aku. hahaha!!

Thursday, December 3, 2009

aneka gambar

 Yeah...tok aku ngah belek brg2 arwah paklang. saje nk tunjuk gamba bahagian atas umah tok sepanjang renovation tu. mcm kena taufan Katrina!!

...


sepanjang aku mengemas bahagian atas..aku terjumpa ini!!! Kulit ulaaaaaaar!!!!! Bhagian atas mmg xde org sgt naik sbb tok dh xlarat panjat tangga. cucu2 dan anak2 lak jarang balik.. sekali sekali mengemas tuuu diaaa!!! Ular dh buat sarang!! Gilo!! Nasib baik aku tido bwh. HAHAHA!!

...



keje2 wire-ing..(caner tah nk eja!! hehe..). Serpihan kaca bertaburan beserta habuk simen! 

...



setelah dikemas.... dan selasa utk tido beramai2!!!! Cepat2 amik bantal pasang kelambu! kroooh!! kroooooooooooh!!! zzzzzZZZZ
=)

...