LilySlim Weight loss tickers

Tuesday, November 11, 2008

Harus dan wajib!



Disebabkan kemerajukan aku yg tahap melampau itu..mucuk aku telah berusaha bersungguh2 memujuk aku. Mcm biasa..aku jual mahal ar...TAKNAK!!!!! Haa...amik ekaw!! Haha... Skali die ckp sesuatu yg aku rase menyesal plak kalo aku tolak. Mucuk aku kata..."nanti hubby dtg KL kite gi shopping ek?". Aku pon berkata.."Huh? SOPINK???...Erm.." Nada setuju tp ada bau ego sket. Haha!!! I loiiiik!! I loiiik my mucuk!! Hehe..
...



Aku cuti sebulan, so, rancangan pertama. Nk gi sopink kt bukit bintang. Pastu nk gi tenok wayang kt pavilion. Pastu nk gi try mamam kt hot mama ngan J.Co donuts. Harus...wajib kesemuanya!! Pandai mucuk pujuk aku ek? Kihkihkih...
...

12 Catatan Sahabat:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

suka hang ek???

dah...

jangan majuk2~

lepak blog aku dulu~

kih3~

kau udah terlepas post yg kontroversi...

aww~

kih3~

shopink!!!ku mau juga...

Sitie BUm BUm said...

tak bley!! hehe..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kedekut la kau siti~

aku merajuk~

Sitie BUm BUm said...

alaa..alaa... yela! Nanti ct bg zara ape2 ek?

ezo said...

hoyeah

syioknya mucuk dia nak belanja shopping

nak merajuk jugak lah

bleh?

hahahaha

Sitie BUm BUm said...

boleh..tp org lain ar kena pujuk ezo. hehe!!

MrsMama said...

hehehehe pasni akak pun nak merajuk pastu mintak husband belanja makan seafood. Selalu kalu akak merajuk nanti dia kata kasi anak sorang lagi baru tau.

Sitie BUm BUm said...

huyoo!!! Dasyatnye husband masnurin. Hikhik!! Saje ar tu..die gurau2...

CuTeMiUt78 said...

wah.. bagusnya bila majuk je..dpt g shoping2 erk.. blh mkn2 erk... untung tu..

Sitie BUm BUm said...

untung jd awek aus.. hehe!!

ejen^penyiasatan^aus said...

waa.. mucuk hb xde duit ar.. haha.. grau je..

Sitie BUm BUm said...

babap mucuk