LilySlim Weight loss tickers

Thursday, December 25, 2008

Explorace!

Yang menyeronokkan! Itulah respon yg kitorang terima drpd sume peserta utk aktiviti explorace ni. Tp dlm seronok2 tu..ade gak ar sorang bdk UIA yg xnk join. Aku pon x tahu nape. Bile tanye die geleng2 je kepala.

...

Bile duduk sblah die ajak sembang kot2 die boring kan...dgn selambanye die blah tinggalkan aku. Tah ar.. mcm sombong lak aku rase die tu. Berdasarkan sumber yg terdekat dgnnye (kawan die la kan)..katanye die xnk join explorace sbb takut ade pegang2 tangan laki pompuan.

...

Bergesel2.. Mana ade!! Alahai... Mentang2 la ko tu dr Universiti Islam..mcm la kitorng yg dr Universiti biasa ni tak tahu hukum hakam agama. Hm, x kesah la. At least everyone yg join tu was having fun! UIA..UIA...

...

It was held on the 26th of July 2008 at Teluk Cempedak, Pahang. Time = 2pm until 6pm. Malas la aku nk tulis panjang2. Please tgk gamba je ek? Hehe.. Thank you. Hanya sedikit gamba saje yg bole aku upload. Byk2 kang lambat lak page aku loading!!

...

Sorry for any inconvenience cause..lalalalala.

...

Tgk la gamba aku cume terselit melit sembelit je.. Sbb masa ni aku dok sibuk jaga beg peserta dan barang berharga diorng. So tak byk ar gamba aku. Hehe..

...

6 Catatan Sahabat:

zino said...

mesti seronok tu kan... tapi gambar nya lambat benau nak keluar....

Sitie BUm BUm said...

yeke? dh kurangkan gamba dr entry sblom ni pon lambat gak ek?

Cikgu Ije said...

best nya explorace. laa x join xtvt gni. best

Liquid said...

uu... cm besh jek. bdk uia tu de sakit kulit kot xle terpegang2 laki pompuan..?? ehehehe.

Sitie BUm BUm said...

goasop:: tu ar pasal..rugi tol!

Sitie BUm BUm said...

liquid:: hehe