LilySlim Weight loss tickers

Thursday, April 2, 2009

Argh!!


Argh!! Windu kt mucuk!! Hm..aku mmg gila bergambar. So everytime kalo bersama...akan aku paksa2 mucuk amik gamba bersama. Haha.. Jarang jumpe kan?? Jauh plak tu!! So..amik la gamba sampai bosan!! Selagi tak jadi...amik agi...agi...dan agi!!!
...

Ni lagi teruk!!! Mucuk aku dh la tinggi...so aku paksa die melutut dan biar aku je yg berdiri... hasilnya??? Horror!!! Mcm die plak yg pendek!! Burok..burok... haih!!!
...

Haa...ni br jadi!! Perfect!! Dua2 duduk atas sofa... nampak sama tinggi kan?? Phew..Nasib baik!! (peluh..peluh...) HAHAHAHA... Sedondon kan kami?? Merah adalah fav kaler kami berdua... I loiiik!!! Hm..aku sedang merancang utk tempah baju raya tahun ni dgn kaler sama juga. Tp kaler lain ar plak. Opss!!! Xleh bgtau kaler ape tau....nanti mak mucuk yg vogue tu nk tiru je!! HAHAHA.... Bluwek!!! Mak kalah...ct menang!! Yeay!!! (Msti korng pelik caner aku bleh rapat ngan bakal mak mertua aku kan??? Tu lah namanya anda TAK BERTUAH!!! hahaha...)
...

29 Catatan Sahabat:

farish izaryl @izreez said...

balak eyh ni hehe

a.b geldofg said...

manja dia

oyen said...

alahai. comelnyer kamu berdua nih...
zealos nih. siyes!
huk.
neway suka merah!!
ngee~
:D

Meryl (proud pinay) said...

hi, you look good together ^_^

sparkystar said...

alahaiii..cumel mreka bdua nie,smga bhgia..lau tawen jgn lupa jmput k..hehehe

Blog Eazy Izzuddin said...

bagai pinang d belah 2...
hiks...
=)

deaf-angel said...

dua2 kaler merah cam angpow

Ciklinn said...

wah bukan main ko merindui mucukk yer...

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain lagi ya.. memang sehati sejiwa la ya

lily lotus said...

aduhai...secocok bangettt dehh ;)

Mama Eqalicha said...

Sweetnyer kapel dua owg nihhh...

Nak cubit jew pipi dua2... Muehehe..

Moga berbahagia slalu yek!

Sitie BUm BUm said...

rizz:: hehe

Sitie BUm BUm said...

a.b:: ngee~

Sitie BUm BUm said...

oyen:: idup merah!!

Sitie BUm BUm said...

meryl:: thanks

Sitie BUm BUm said...

spark:: okay

Sitie BUm BUm said...

eazy:: =)

Sitie BUm BUm said...

deaf:: owh??

Sitie BUm BUm said...

ciklinn:: haha

Sitie BUm BUm said...

cute:: hikhik

Sitie BUm BUm said...

lily:: mekacih..

Sitie BUm BUm said...

ma'am:: Amin..

cheryna zamrinor said...

thanks sbb visit blog sha ek...
comel plak tgk siti and partner:d

Sitie BUm BUm said...

thanks

atok said...

sweet.
eheh ;DD

Sitie BUm BUm said...

mekacih.

ct rahani said...

sedondon merah.. sesuai gitu..

ejen^penyiasatan^aus said...

yihaaaa... taun ni kaler ape ek???

Sitie BUm BUm said...

dot dot dot!! haha