LilySlim Weight loss tickers

Monday, April 27, 2009

Birthday::UMP::C8-207

Ini citer surprise bday yg di buat kt bilik aku plak pd keesokkan harinya. Very simple but memorable. Kek tiramisu from secret recipe!! My fav!! Kalo korng nk tahu...sepanjang umo aku dh cecah 23 tahun ni...blom pernah ade lagi surprise drpd kwn2 utk aku. Sob..sob..sob.. Dlm hati teringin gila!! Xkan nk mintak kan?? X malu!! Lagipon kalo mintak...tak surprise la namanya!

...

But this year is the best!!! Entry sblom ni...surprise oleh kwn2 sekelas. Entry ni plak..surprise oleh room8 dan kawan se-aras. Sumenye berlaku dlm 2 hari berturut2!!! Gila x sangka!! Tengok la muka aku...waktu ni dh kul 1.30 pagi. Aku br bersiap nk tido bile tetibe...diorng tutup lampu dan nyanyi lagu kebangsaan happy birthday utk aku!! Terharu buat sekian kalinya!!

...


Macih buat room8 aku Izyan ngan Farra!!! Mereka2 ni dh xde dh kt UMP sem depan.. buat LI. Tinggallah aku kt sini menempuh onak ranjau di UMP lagi setahun....waaa!!!!! Kenangan bersama akan aku ingat selamanya. I will miss u both!!!! Sob...sob..sob...

...

pst**mana x gemok...kul 1.30 pagi diorng jamu aku kek??? Hahaha... Alasan memanjang!!

...

34 Catatan Sahabat:

bella said...

huwaa...
bestnye..
kek tiramisu...nak gak...
tak jemput kite pong..
huhu
eppy beday ^^

sms_topaz said...

siti... happy birthday!!! best wishes and the very best in all that you do~!

=D

ima shhs said...

eppi birthday 2 u... nak suprise lg kerr... meh dtg kat ofis akak ekk...

Sitie BUm BUm said...

bella:: thanks..lupe nk jemput! hehe

Sitie BUm BUm said...

topaz:: syafiqa!! miss u soO much!! thanks 4 da wish..

Sitie BUm BUm said...

ima:: bg la alamat!! hehe

@tune® said...

cane nk pakai tudung cam member ko tuh?
lawoo la...

Sitie BUm BUm said...

diorng pakai selendang..

2nd head prefect said...

heppy besdey!

Unknown said...

epi besday to u
epi besday to u
epi besday to Sitie
epi besday to u

~moga dipanjangkan umo
~moga dimurahkan rejki
~dan moga pe yg diidamkan dapattt

Yana Ismail said...

happy belated birthday Siti!hehe..;)

CuTeMiUt78 said...

uish.. best kan bila ada org yg buat surprise utk besday kita..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. ala dik.. setakat mkn kek kul 1.30 pagi.. takde halnya.. yg penting happy

mak encik | SZ said...

salam kenal cik sitie,
terima kasih menjenguk blog saya...
alamak laparlah plak tgk kek tu..pass ke sini sikit yeayyy

Sitie BUm BUm said...

boss:: macih!!

Sitie BUm BUm said...

ena:: amin..

Sitie BUm BUm said...

liyana:: thnx

Sitie BUm BUm said...

cute:: a'ah!!

Sitie BUm BUm said...

cute:: btol2..

Sitie BUm BUm said...

mama:: dh abes ar.. hehe

Mak Su said...

wow.... terharu nyer :) happy birthday

Sitie BUm BUm said...

macih..

rasp said...

wah tak pernah dpt surprise tetiba dpt 2, 3 kali surprise..best nye

Unknown said...

still not late to wish u
HApPy Wonderful buFdayy siti :)
Semoga Panjang umor,
dimurahkan rejeki..
dan beriman selalu :)

Y u Z z 9071 said...

mesti terharu kan...

ala comel je..mana ada gemok pun

Nobody said...

Happy Birthday yang..
Moga2 dipermudahkan dalam segala apa jua yg dilakukan ya...

Success selalu!!

Masviona said...

wah bestnya ada org wat suprise..:)ahkak suke

ejen^penyiasatan^aus said...

mucuk2.. mamam sorang2 ek..

Sitie BUm BUm said...

rasp:: jgn jeles!!

Sitie BUm BUm said...

hf:: amin..

Sitie BUm BUm said...

yuzz:: xgemuk tp montel..hehe!!

Sitie BUm BUm said...

shida:: amin..

Sitie BUm BUm said...

viona:: sy pon suke!!

Sitie BUm BUm said...

aus:: mucuk kan dh makan angin!! hikhik..