Friday, April 24, 2009

Siar berita Xpax: Perhatian kepada bloggers


Pahang 24 April - kerajaan celcom tidak teragak2 utk memberi XPAX BONUS HARI JADI kepada anda. Nikmati PANGGILAN dan SMS PERCUMA ke nombor 8PAX  pada hari jadi anda dan 6 hari berikutnya dengan bonus hari jadi. Dengan bonus yang begitu BESAR, kini anda punya sebab untuk meraikannya!
...

Dh ar pakai baju biru dan ungu... berlegar2 lak dlm booth celcom. Mcm duta la plak kami ni!!! Masa ni ngah nk bayar bil broadband. Patutnye kite ni dh jd duta patut di taja sepenuhnye la kan?? hehehehe.. Ngan mucuk yang x brape nk sihat. Di paksa gak teman aku. Kejam kan?? Muahahaha!! 
...

Macih ye Celcom for the bday bonus!!! Kini aku punye lebih sebab untuk gayut di telefon ngan mucuk lebih lama!!! yeay!!! Jgn jeles!!
...
Tot tet tot tet... "hello? mucuk watpe tu? bla bla bla bla bla...."
~busy bergayut sambil gelak2 manja~
...

22 Catatan Sahabat:

Diarihatiku1976 said...

amboi sampai ke pagilah awk bergayut ekkk... duta celcom tuuu

bozzobattousai said...

bozzo pakai maxis...

sharamli said...

epi befday

en_me said...

ammvoiii, berpelooh nervous mucuk mu ittewww..

@tune® said...

happy bday!!!

Framestone said...

waduh die wat iklan celcom pulak kat sinie ek... he..23x

ije said...

confirm tambah lebih masa untuk bergayut dalam seminggu ni~ haha

[S]itie [B]Um [B]Um said...

diari:: sampai celcom bankrup la senang kata..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

bozzo:: owh..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

sha:: thanks

[S]itie [B]Um [B]Um said...

en_me:: tak sihat la katakan.. huhu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tune:: thnx

[S]itie [B]Um [B]Um said...

frame:: ngee~

[S]itie [B]Um [B]Um said...

ije:: btol!!

atty's said...

wah besh ar celcom kan..ni mcm nak bertukar nie.

selamat hari jadi siti

[S]itie [B]Um [B]Um said...

macih..

Khas Lysha said...

ekekekek.. klako la.. :D

[z@ck] said...

waa...sweetnye dorang..
comel!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

lysha:: hehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

zack:: ngee~

aus bob said...

tngu birthday hb plak ek mucuk bucuk??

[S]itie [B]Um [B]Um said...

aus:: a'ah..hikhik!!