Sunday, August 16, 2009

budak x reti duduk diam



Al-kisahnye begini... dulu masa adik2 aku br lahir. Masa tu aku masih kecik. So mak aku xbg sgt aku dukung bdk2 kecik. Skang plak bile aku dh besar... tiap kali nk pegang budak je..akan ade je org lain yg nk pegang die jugak.

...



So aku yg baik hati ni akan simpan je hasrat utk mendukung bdk tersebut. Org lain tu plak..bile dh dpt dukung bdk itu..xnk plak lepas2 bg peluang kt org lain!!! Kejam kan?? Byk kali la kejadian ini terjadi kt aku!!

...



Lama kelamaan...aku dh jd malas nk dukung bdk kecik walaupon dlm hati punye la gila teringin!!!!! Akibatnye...aku ni dh jd mcm hilang touch la kt bdk2... Bdk2 pon jd mcm xserasi ngan aku. Why me??? WAA!!!!

...



Tiap kali aku pegang je...diorng mcm keras2kan bdn la...kerut2 dahi la...nangis pon ade!!! Pandang muka aku pon xmahu!! Aku pon xtahu nape.. Nk kata aku salah teknik dukung bdk..aku rase aku buat sama je mcm org lain. Tapi...korng tgk la sdiri sume gamba2 kt entry ni. Teruk kan???

...



Muka aku senyum je..tp dlm hati frust beb!! Mcm mana la ngan anak sdiri nanti ek?? Mucuk jela jaga anak...ceh..alasan!!! HAHAHA!!! Tgk ni...kalo ngan yamin..iaitu pencinta kanak2...walau yamin juga terkategori dlm golongan yg dukung2 bdk pastu xnk lepas2 kasi kt orng lain tu...hahaha!!!

...



Tp tu dulu la..skang dh okay sket. (Nk pujuk sebenarnye..hikhik!!) ...okay plak aku tgk bdk2 bile ngan die. Diam je..tenang je..siap baring2 suka je... Geram aku!!! Jeles tau!! Mencik!! Mencik!!!

...

10 Catatan Sahabat:

sharamli said...

mmg geram kan kal0 dgn bdk mcm ni

lily lotus said...

suka pic last mimik muka baby tu!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

Sha:: tu ar

[S]itie [B]Um [B]Um said...

lily:: hehe

pakDin said...

eleh Sha...geram2 plak..
Waa...pakdin pon nak kena dukung gak...hakhak

[S]itie [B]Um [B]Um said...

haha

Faisal Admar said...

haha.
i like kid.
... and kid likes me :)

cuma fobia sikit dengan baby baru lahir.
macam susah pula nak dukung :)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

faisal:: jelesnye!!

aus bob said...

bley blaja mucuk..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

yela tu..