Thursday, August 27, 2009

Majlis Pertunangan kakak (Part 2)


Seperti yg dijanjikan.. ni la muka kakak yg dh siap di mekup! Hm..overall okay la. Cume mungkin kitorng dh biasa tgk muka kakak dgn mekup sederhana..tetibe...BAAAM! Nampak mcm tebal. Tp org lain ckp cantik je.. So layan aje ar. Hehe..

...

Sementara menunggu keluarga lelaki dan perempuan berbincang2 tarikh la hantaran la ape sume.. Kitong yg golongan warga emas dan golongan warga saguhati tu.. bergurau2 la senda dlm bilik. Hehe.. Nenek bersama cucu

...

Amy winehouse malaysia bersama sepupu. Makndak kata mata yamin bak panahan asmara!!!

...

Cucu pertama bersama cucu ke-21 merangkap yg terakhir Cucu pertama bersama cucu ke-21 merangkap yg terakhir....buat masa ni la kan! Lepas ni msti ade lagi. Hehehe..

...

sitie bum bum bersama nizarina bom bom! Hikhik.. Kami sama tembam...atau aku yg lebih tembam? Hahaha!!

...

Ececeh.....mcm ibu mithali la plak. Huhu!! Sape nk buat aku jd bini??? Mucuk ar kan... HAHAHA!!

...

6 Catatan Sahabat:

sharamli said...

eleh..mithali ape...dah cam takut je nmpk bdk tu...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

budak kecik..apetah lagi bayi.. kalo takut die akan nangis. Okay??

atie said...

Ok je muka kakak siti...cantik, macam kembar lak akak tengok

[S]itie [B]Um [B]Um said...

yeke? hehe

kayteeze said...

Err...boleh la tu, ada tokoh jadi ibu, hi hi..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

hehe