Friday, December 10, 2010

Saya suka...


Tiap2 kali kuar makan...kalo jual masakan panas, aku akan order sumthing yang bergoreng dan tom yam. Kalo jual lauk pauk....juga aku akan amik yang bergoreng...pedas mesti sampai mampu mengeluarkan hingus...kuah plak mesti yang ada santan. Nasi plak kalo dlm polistrin...kasi penuh ye makcik!!! MasyaAllah... Ape nak jadi ni? Bile nak shopping baju dan seluar baru nak menyesal "apesal la aku tak jaga diet?".

p/s~TAPI BILA MAKAN TAK INGAT DUNIA PLAK!!!

...

16 Catatan Sahabat:

Cik Gallus Gallus said...

makkkkkk lapaaa

marinahunny said...

hahahaaha biasa la siti, time makan mmg x hengat donia..hahaha bukan siti sorang je, akak pon gtu..hahahah

[S]itie [B]Um [B]Um said...

cik:: =p

[S]itie [B]Um [B]Um said...

marina:: hehehe

sailormoon said...

Wow..makanan atas meja tu memang nampak menyelerakan...

zino said...

bila makan jangan ingat diet, bila diet jangan ingat makan hehe

deaf-angel said...

cuba ko pakai gelang, kat gelang tu ko tulis besar2..

" kita makan untuk hidup bukan hidup untuk makan "

cubalah..haha

cikceriacorner said...

bestnye siti..nak join makan bleh?heehe

FATIN MRAZ said...

makan jer..mase ader selera..kalo mase sakit.. tgk apa pun x lalu.. hik3

[S]itie [B]Um [B]Um said...

moon:: btol!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

zino:: hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

angel:: bagus gak idea tu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

cik:: bleh2

[S]itie [B]Um [B]Um said...

fatin:: hehehe

:+:+: Ashikyn :+:+: said...

bila order makanan memang rase bernafsu sangat2!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

btol!!!