LilySlim Weight loss tickers

Monday, January 3, 2011

Genting Voucher RM45



Aku punye sebenarnye..tiap kali nak pergi, plan tertangguh2. Sampai la dah nak dekat tarikh voucher luput. So aku nak jual plak kat sape2 yang berminat. Nak buang mcm membazir. Aku beli RM 70. Aku nak jual kat korang RM45. Klik kat gamba di bawah untuk baca syarat pejadah sume.

...



  • SOLD OUT!!!
  • Kesemua 12 keping ni dikira satu set!!
  • RM 45 untuk satu set (12 keping)
  • Postage free!
  • Voucher valid sampai 31 Januari 2011
  • Contact/sms me...0192243158
  • Maybank 164557090695 (Siti Fatimah Binti Mohamad Ali)
...

4 Catatan Sahabat:

peah @ peps said...

hi siti bum bum..

huhuu...sayangnya..baru kenal blog siti bum bum...kalau cuti ngan $$$ masih byk...udah tentu..saya beli coupons itu...

New Entry: Water Chalet, Avillion, Port Dickson

My Little Diary said...

salam,

menarik voucher tu... hehe, tapi tak tau lah ada kesempatan atau tak?

:D

Sitie BUm BUm said...

peah:: hehehe

Sitie BUm BUm said...

diary:: =p