LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, December 10, 2008

Hari yg tidak fun!

This post is dedicated to Saminah Gonzalez,  a single mother with eleven children! Birthdays make me happy. Kite fikir akan dpt adiah..di ucap atau di nyanyikan lagu selamat hari jadi apabile kite bangun pagi. Tidakkah ia membuatkan anda rasa "ohh..go! go! go!!"? Bersemangat utk merentas tahun yg baru! Atau.......anda sentiasa di kelilingi oleh org yg buat selamba dan anda pon mengajukan soalan.."wish aku hepi bday lah!" dgn reaksi mereka membuka mulut dan menepuk dahi.. "oh..i forgot!!". Mcm2 lah adiah arijadi kite kan? Hm, there's nothing much to say. Merepeks sahaje keje ku. Fikiran serabut gamaknya.. iyakah? Diam sudah..

Ape2 pon..aku nk wish HAPPY BIRTHDAY kpd wanita di atas. Aku ni jahat.. aku tak pernah pon kata aku ni baik. Sbg org yg dipertanggungjawabkan utk menjaga mucuk..yesterday was not my finest moment. I agreed.  I am young.. Filled with anger and emotions. I am deeply in love. which makes me do or say crazy things. And most of all.. I am me.. What else could i say is that i am sorry.

14 Catatan Sahabat:

~daRLee ZuRiS~ said...

ohh..siapa itu?
ur mom or mom in law to be??
nway..hepi besday to her too :)

teddi said...

sekarang saya kata awk baik
ala xkan hari2 kita fun btol x

Nurmala Mazlan said...

happy birthday to puan saminah gonzales..

Jard The Great said...

waaa...chill dik.. hehe... life must have its ups and downs..

=p

Kapten Luffy said...

siapakah wanita anggun berkenaan?

Sitie BUm BUm said...

darlee:: hehe..

Sitie BUm BUm said...

teddi:: hm..true2

Sitie BUm BUm said...

nurmala:: yeah..hepi bday!

Sitie BUm BUm said...

jard:: uhuh..

Sitie BUm BUm said...

luffy:: ibu mucuk ku

cIk pEnNa said...

oo nih mummy muchuk la ye?
happy birthday to her gak ye..
;)

pRincESs_N said...

uhuu..sapekah itu?? epy bday...

Sitie BUm BUm said...

penna:: =)

Sitie BUm BUm said...

princess:: ibu mucuk