Sunday, September 19, 2010

Teori sape tunang dulu


Majlis pertunangan Sue Najwa kat Melaka.

...


Kami berlima datang dari UMP..jauh tu!! Vishnu dan Roland tu driver kami. Masa tu aku takdak lesen lagi. Kalau ada pon blom tentu aku nak drive. hehehe

...


Ish..nampak shape lak aku..bangga!!! padahal bontot besar.. =p

...


Dalam geng kami ni, sue lah yang paling tua. Diikuti oleh aku...

...


maka..sepatutnya lepas sue..aku lah kan??? hahaha!! Kena paksa ni duduk atas pelamin mini. Memang dalam hati aku dah berangan2 dah pon... =p

...


makan2...lauknye sodap2... pastu nak jenjalan kat melaka plak. Next entry ya...tungguuuuu.... =p

...

2 Catatan Sahabat:

rasp said...

majlis tunang pun nampak meriah je kan...
next in line ek.....
insyaAllah :)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

hehehe...lambat lagi kot. =p