LilySlim Weight loss tickers

Friday, October 1, 2010

Dokumentari


bagi yang bela kucing..atau tak bela tapi suka tengok kucing orang ke ape...kajian mengatakan, kalo kucing baring sambil mendedahkan bahgian perutnye...atau tido sambil keempat2 kakinya diangkat, tak jejak lantai la maksudnye. Kucing anda atau kucing itu berasa selamat berada berdekatan anda...

...


cute kan??? sekali tengok mcm beruk daa.... hehehe

Tapi kalo kucing tido dalam keadaan keempat2 kakinye masih berada pada lantai...jangan datang dekat, atau jangan kasi si kecil anda kacau die ke ape...itu signal kucing tak suka atau berasa rimas dengan persekitaran die. silap hari bulan...habes muka diorng di cakarnye!!
...

4 Catatan Sahabat:

deaf-angel said...

this is correct, walaupun kucing kat pasar atau kita jumpa kat mana2, kalo dia dah mesra, nanti dia terbalikkan diri dia expose belly dia.

aku gi krabi tu hari, satu kucing ni alahai manja giler, baru kenal dah rapat dia terbalik2 mintak sayang2..

Artech said...

Salam dan hello, saya masih baru disini, saya dah follow blog awak. Sudikah awak follow blog saya supaya saya dapat lihat update awak tiap-tiap hari? Nie blog saya http://media-seeker.com

Sitie BUm BUm said...

angel:: hehehe....aku suka kucing manja2 ngan kite

Sitie BUm BUm said...

artech:: baik