Saturday, October 2, 2010

Welcome to Johnny's Restaurant


Makan2 di Johnny's Restaurant....steamboat. nyummy!

...


kat sini steamboat die la sedap...menu2 lain mcm nasi goreng ke ape ke..xpayah la. tak sedap langsung!

...


Die punye pencuci mulut honey dew ape tah...sedap gile!!!

...


harga pon just nice...tak mahal sangat, tak murah sangat jugak...in the middle!

...


Bagi yang tak prenah makan kat sini, mungkin menyangka steamboat ni untuk aktiviti makan2 beramai2.. oh tidak...ade jugak hidangan untuk dua orang, 3 orang, 4 orang. Your choice. Cuba lah! Haish...mcm duta lak aku ni.

...

4 Catatan Sahabat:

Ruziawati Bukhari said...

siti.. ayah u mat saleh ke? apa2 pun mak u mmg vogue sebab dia pandai berenang.. kak t x pandai berenang... uhuk!!

x lama lagi nak abis belajar ye? bakal jurutera ni.. tahniah awal2 dr kak t ye?

deaf_angel said...

gambo makanan dia mana?
tak sempat snap korang dah makan kasi abis eh

[S]itie [B]Um [B]Um said...

kak t:: ayah ct melayu. ayah tiri german. hehehe...family ct sume tahu berenang. alah...kak t bleh belajar berenang. tak susah la. practice lama2 okay la. hehehe. a'ah. november ni abes belajar. thanks..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

angel:: terlupa... dah abes makan baru teringat nk amik gamba. hehehe