Friday, October 22, 2010

Raptai majlis konvokesyen UMP yang lengang


 Dah kata raptai kan..patutnye sume graduan hadir la supaya tiada cacat dan cela terjadi semasa majlis konvokesyen sebenar esoknye. Tapi biasa la....dah kalo malaysian, sama ada datang lambat atau tak hadir langsung!!!

...


 Haa...korang tgk la betapa banyaknye seat kosong. Tak patut la kan.. Bagi yang mungkin tak dapat cuti awal sempena konvo, al maklum le...graduan2 skang dah bekerja, (assume takde yg tanam anggur ribena), aku boleh maafkan la. 

...


Pelik sebab raptai ni dibuat sekali harung dengan sesi pagi dan petang tapi bilangan yang hadir raptai termasuk yg datang lambat hanya 10% daripada jumlah keseluruhan. Cet!!! Raptai majlis sendiri pon korang taknak hadir???

...

6 Catatan Sahabat:

DrSam said...

harap-harap pada hari kejadian tak de lengang macam tu...

Sunduvan said...

Raptai konvo memang begitu. Time aku dulu pun sama. Hehehe
Go Kudat! http://www.gokudat.com

iManAzRaf said...

aku dtg!! aku dtg!! hahaha...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

dr:: hari kejadian konfirm penuh. hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

duvan:: tu la pasalnye.. rasenye ape2 raptai pon mcm tu.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

iman:: hahaha...siap bwk budak bucuks lagi. jeles tau!!