Friday, November 26, 2010

Sambutan Hari Raya Haji yang hambar


Oh tidak....ini bukan cerita agihan daging tak cukup atau ape. Sebab kitorng memang tak dapat pon tiap2 tahun. Cuma sekali sekala kalo daging ade lebih, baru dapat kat kitorng. Hari Raya Haji ni, kalo sambut kat Kuala Lumpur...alamatnye ko duduk je la rumah layan Astro atau facebook!! Hahahaha

...



Mak aku pon tak prepare ape2....kakak tak balik. Lepas sembahyang raya...sume pakat beli kat tepi jalan je. Tak sedap plak tu!!!!!! Waaaa.... Oh lupe...terima kasih pakcik hensem google!

...


Lemang plak keras...tak lemak. Nak balik kampung!!!! Kat sini....makan2, aku tengok muka ko...ko tengok muka aku....silap2 terbayang muka lembu! Hahahahaha.... Sunyi gile beraya kat Kuala Lumpur. Tsk..tsk..tsk....

...

8 Catatan Sahabat:

FATIN MRAZ said...

salam kenal,
mm.. sungguh menyelerakan gambar2 di atas itu.. wink ;)

deaf-angel said...

takpelah tahun depan

therosputih said...

lambat hupdate cerita raya haji...mesti bizi...

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

yuppp taun ni tak dapat daging korban lahhhh

[S]itie [B]Um [B]Um said...

fatin:: terasa nak makan. hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

angel:: kalo ade rezeki...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

putih:: hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

afzai:: huhuhu