Tuesday, December 21, 2010

Dear blog


Hari ini:
Saya perempuan terperangkap yang bangun dari tidur dan menerima pelbagai aduan ketidak puasan hati mak terhadap anak lelakinye dan suaminye. Taknak citer panjang...macam buka aib keluarga plak. Aku nak nasihat pon aku ni muda lagi...kang cakap lebih2..PANG!!! Kena lempang! Asam garam hidup berkeluarga la. Gado2... Kite sebagai yang tidak mengalaminya ni kena ambil iktibar dari ape yang berlaku supaya kite juga tidak mengulangi kesilapan mereka.

...

20 Catatan Sahabat:

marinahunny said...

huhuuhu sabar je lah kan ;)

@e_da said...

sabar jer la ya dik non.. adat la hidup kita ni..

::..Dia daYa..:: said...

Salam

dengar jew laaa
kekadang orang nak luahkan perasaan jew bagi rasa lega
( kalau tak betul sorry)

rasp said...

she needs tempat mengadu ...
sib baik ada doter yg memahami...

cikceriacorner said...

ehehhehe..ape2 pon siti..kita kene byk bersabau:)

jejaka anggun said...

insya allah...

deaf-angel said...

sabar je la.. walaupun nak kena sabar bertahun2 lamanye pun sabar je la... maybe kena sabar sampai mati pun, sabar je la hehe

mummysyafie said...

hidup berkeluarga memang ada pasang surut nya..its normal kan.. :)

DrSam said...

jadikan itu semua sebagai iktibar. Bonda pun cuma melepas keresahan pada anak yang dia sayang juga tu...

Car Loan Caculator said...

Good luck i wish u all the best....hahaha

[S]itie [B]Um [B]Um said...

marina:: sob..sob..sob..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

eda:: btol3

[S]itie [B]Um [B]Um said...

daya:: btol

[S]itie [B]Um [B]Um said...

rasp:: =)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

ceria:: btol tu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

jejaka:: =)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

angel:: =)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

mummy:: true

[S]itie [B]Um [B]Um said...

sam:: ngee~

[S]itie [B]Um [B]Um said...

car:: =)