Thursday, December 30, 2010

Kucing suka kacau aku


Diorang  ni memang...kalo pintu tak rapat...just selak biasa je..tapi tutup la. Yang Leo (putih) akan tolak pintu ngan kepala die..berjaya la die masuk bilik aku! Pastu cari aku kat mana dengan menggunakan teknik "bau". Tapi aku wangi!! Hehehehe... Sibuk jugak diorng nak tido kat aku. Aku nak tido pon tak senang la!!!!

...

8 Catatan Sahabat:

iManAzRaf said...

erk! klu aku, da berlari lari da... takut woooo!! hehe

Mommy Fara said...

hehehe...kucing yg comel...sy akan selalu singgah blog kamu....seronok la bace! especially, you n ur mucuk! sweet! bile mau kawen? hikhikhik!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

iman:: ko jenis yg takut kucing ek?

[S]itie [B]Um [B]Um said...

mommy:: lambat lagi la... hehehehe

deaf-angel said...

kunci la pintu haha

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tak bloeh nak kunci pintu sebabnye..PC ade dlm bilik aku...kejap2 ade org ni nak guna..kejap2 ade org tu nak guna. =P

iManAzRaf said...

tb2 baru nk jwb... haha...
aku kompem la takut kucing beb... hehe..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

watpe nak takut2??? die tak gigit kalo ko tak kaco die!! hehehe