Thursday, October 28, 2010

Akhirnya Limewire shut down...


 Walawehhhh......Atas perintah mahkamah, secara rasminya Limewire di tutup. 

...


 Lama jugak diorng dah naik turun mahkamah pasal isu copy-right. Aku pon baru tahu. Tetapi undang-undang kau jangan buat main-main dol!!! Susah kau nanti..

...



Tiada lagi file-sharing percuma....tiada lagi dapat aku download gossip girl yang sedang masuk musim ke-empat. Episod 7. Kena tengok online streaming la lepas ni. Yang pergerakan dia macam robot sangkut-sangkut....tsk..tsk..tsk... Saya suka limau!!!! Pulanglah ke pangkuan ku limau!!!

...

6 Catatan Sahabat:

tam said...

alaa...tak best ar camni..aku suka limau gak,nape tutup lak hu hu

deaf-angel said...

lain nye ok kot

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tam:: tu la. diorang kena saman la sbb kebanyakan file-sharing yg diorng buat tidak mendapat kebenaran pemilik. Ada syarikat saman diorng sbb langgar copy right. So court-case plak diorng kalah, shut down la jawabnye.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

angel:: skang aku pakai piratebay. hehehe

ken said...

oh RIP Limewire..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

Rest in peace...