Friday, November 19, 2010

kecuaian ganas!


Aku tengok bdk2 pompuan pakai skinny jeans...mcm best je.. (Aku tahu korang dh nak ketawakan aku la tu!!!). Aku pon amik skinny jeans yang saiz paling besar....hahahaha!!! (skang korang bleh ketawakan aku dengan izin 5 saat je!). Skali sarung2....pon tak muat daaaa!!! HAHAHAHA (korang ketawa lagi kat aku ek? haa...ape tu muka merah tahan2 gelak tu? sampai kuar air mata tak leh blah!!!) =p

...


kecuaian yang berlaku ialah aku telah menggantungkan handphone aku dlm fitting room itu dan terlupa nak ambil semula. Gila ar!!! Bile aku tersedar dr lamunan...(bukan lamunan budak gemuk ade hati nak pakai skinny jeans...nama pon dah S-K-I-N-N-Y. Tapi lamunan yang aku telah meninggalkan handphone dalam fitting room.) Apelagi? Berlari berkejaran!!!! (mcm la fitting room tu ada kaki nak main kejar2 ngan aku). Bukak pintu...dah xde!!!! Waaa.... tetibe aku disapa oleh seorng promoter cina. "you cari ape?". "handphone saya...." tsk..tsk..tsk..muka sedey. Die pon kata "handphone ape?". "sony warna putih". "nah!! nasib baik saya jumpe untuk awak". "Wahhhh!!!! terima kasih!!!".

pengajaran:
-jangan dah gemok nak berangan pakai skinny jeans. =p
- jangan tinggal handphone merata2.

...

10 Catatan Sahabat:

ken said...

saya tak suka skinny jeans :)

secure our nature said...

hubby: naseb baik mucuk..
mak: mane aus ni??
kak ina: sbb awal 2 yg dapat.. kalau lambat. promoter dah balek.. jawab lesap..

daylachan said...

kt handphone pon ade tali gantung2 sebab senang nak gantung kt toilet!tapi harus berhati2!hoh!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

ken:: saya teringin

[S]itie [B]Um [B]Um said...

hubby:: hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

mak:: die hilang dibawa hafiz

[S]itie [B]Um [B]Um said...

kak ina:: gitulah manusia

[S]itie [B]Um [B]Um said...

chan:: btol3...hati2

deaf-angel said...

nasib baik jumpa balik

[S]itie [B]Um [B]Um said...

thumbs up.